Ciekawa porada dla malych firm

Rozdawaj darmowe próbki swoich produktów i poproś swoich odbiorców, aby poinformowali swoich znajomych, że są z tego zadowoleni. Albo jeśli jesteś konsultantem, udziel darmowej porady. Może ona przybrać formę biuletynu, zawierającego wiadomości lub wskazówki i porady albo bezpłatnej konsultacji, podczas której, możesz przekazać swoim klientom tylko takie informacje, które pomocą określić zakres ich projektu i dowiedzieć się, że masz zdolność do jej obsługi. Ważna jest umiejętność tworzenia osobistej sieci kontaktów. Zapytaj swoich znajomych, czy znają ludzi, którym przydałaby się Twoje usługa.

Jeśli Twoja struktura cenowa na to pozwoli, oferuj nagrody swoim znajomych, za przekazanie Ci listy klientów. Badaj też konkurencję, odnoszącą sukcesy. Sprawdź następujące informacje: gdzie się reklamują, czy mają swoją sieć kontaktów, jakiej taktyki używają? To co działa dobrze na nich, może też wpłynąć dobrze na Ciebie. Korzystaj też z wielu małych reklam zamiast z jednej dużej. Jeśli większość firm z Twojej branży skutecznie reklamuje się w prasie, powinieneś zrobić to samo. Ale nie planuj jednej dużej reklamy w jednym numerze.

Zaplanuj za to mniejsze reklamy, które będą wyświetlane przez długi czas w tych samych publikacjach, co Twoi konkurenci. Spróbuj metody PPC (pay-per-click czyli płatność za klik) i inne formy reklamy online. Aby obniżyć swoje koszty, ustaw swoje reklamy tak, by ukazywały się tylko w określonych obszarach geograficznych, w których oferujesz swoje usługi lub produkty. Ustaw też dzienny budżet i budżet miesięczny i sprawdź swoje konto co kilka dni, aby odpowiednio je skonfigurować. Zgłoś też swoje „miejsce” w Google Places. Podczas wpisywania swojej firmy, upewnij się trzy razy, czy podany przez Ciebie adres strony jest prawidłowy.

Ciekawa porada dla malych firm informacje, które pomocą

http://www.dhl.com.pl/content/dam/Local_Images/g0/express/small_business_solutions_1/main_images/sme_home_page_image_polish.jpg – witryna z której pochodzi zdjęcie

Poproś też informacje zwrotną osoby, które nie zdecydowały się na Twój produkt. Czy szukają produktu, który lepiej zaspokoi ich potrzeby? Czy zdecydowali, że nie potrzebują takiego produktu w ogóle? Czy po prostu odłożyli jego zakup na później? Czy mają trudności ze złożeniem zamówienia na Twojej stronie internetowej? Korzystaj z zasięgniętych informacji, by rozwinąć Twoją firmę i zwiększyć sprzedaż.

– autor artykułu