Technologie oszczedzajace czas

Technologie oszczedzajace czas Constant Contact, które

http://cdn12.grohe.com/~mi/531/1031/grohtherm-3000-cosmopolitan-bateria-prysznicowa-z-termostatem.jpg – witryna z której pochodzi zdjęcie

Po pierwsze kontroluj na bieżąco swoją pocztę elektroniczną. Nie trzymaj swojej poczty otwartej przez cały czas i nie wysyłaj więcej maili niż jest to wymagane. Odpowiadaj na całość lub wysyłaj do wszystkich, tylko jeśli jest to konieczne. Pamiętaj, że im więcej wiadomości wyślesz, tym na większą liczbę maili będziesz musiał później odpowiedzieć. Możesz mieć więcej energii do kontrolowania swojej skrzynki odbiorczej niż myślisz. Nie zniechęcaj jednak ludzi do kontaktu z Tobą. Wystarczy być tylko strategicznym w wysyłaniu swoich maili. Masz kłopoty z aplikacją, organizującą harmonogram? Wybierz Kalendarz Google. Masz rozproszone pliki i trudno Ci się do nich dostać, jeśli jesteś poza biurem? Wybierz w takim razie Dropbox, Google Drive lub Microsoft OneDrive.

Chcesz koordynować się z innymi ludźmi dla swoich klientów? Wybierz w takim razie Slack lub GroupMe. Innymi faworytami do organizowania się są Evernote i Trello. Pamiętaj też, że istnieje wiele innych darmowych aplikacje, które pozwolą Wam na lepszą organizację. Buduj również listy e-mail. Nie musisz mieć do tego skomplikowanego oprogramowania. Istnieją bowiem tanie opcje, takie jak Constant Contact, które pozwalają Ci trzymać listę marketingową, organizowaną szybko poprzez świetnie wyglądający e-mail. Pracuj z podwójnymi monitorami. Badania wykazały bowiem, że praca na więcej niż jednym monitorze, zwiększa naszą wydajność nawet o 44%.

Możesz łatwo podłączyć laptopa do drugiego monitora, równie łatwo, jak na komputerze stacjonarnym. Są nawet takie opcje dla tabletów. Obetnij swój czas w social media. Możesz spędzić bowiem zbyt wiele czasu na social media, jeśli nie zachowasz szczególnej ostrożności. Zamiast tego użyj bezpłatnej aplikacji, jak Hootsuite do łatwego zaplanowania na wszystkich swoich kanałach społecznych.

– autor artykułu